Luftballonger betyder sommar!

Paola passade Hippie så att jag kunde jobba igår. Efter jobbet gick vi på en långpromenad med Baloo och Hippie då det var så himla härligt väder. Pappa passade Diesel så honom behövde jag inte oroa mig för.

Vi spenderade rätt mycket tid i hundrastgården i Akalla där hundarna fick göra vad de ville. Det dök också upp en söt tik som de fick chansen att leka lite med. Baloo blev störtförtjust i henne medans Hippie tyckte att hon var läskig och gömde sig hos Paola.

Vilken fegis till hund jag har egentligen. Eller han kanske är osäker förresten. Han skällde på allt och alla han tyckte verkade läskiga; hästar, hundar och cyklister. Jag måste verkligen ta och jobba med honom så att han inte blir en jobbig skällande hund när han blir äldre, framför allt när man kan försöka undvika det.

På bussen hem var de några tjejer som diskuterade om det var lagligt att strippa... Jag satt och tittade på alla luftballonger som var ute. Det var faktiskt några stycken, vilket innebär, i alla fall för mig, att det är sommar!!
Det var då fan på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0