Påsklovet

Är nu över och imorgon åker jag och Hippie tillbaka till skolan igen. Får hoppas att vi hittar till vårt tåg på Centralen bara...
Allt som allt så har det varit ett bra påsklov. Har varit hundvakt åt Woody och det har gått rätt bra, trots att han är som han är.. Diesel har varit hur gosig som helst och har varit jätteglad åt att jag varit hemma. Hippie har fått följa med mig till jobbet, vilket har gått jättebra, men idag så blev han helt plötsligt jätteängslig och ville att jag skulle bära honom hela tiden. Vet inte vad som hände, men det gick över när vi kom hem i alla fall.

Diesel ligger och låter uttråkad så jag ska ta och gå ut med allihop och sedan ska jag packa. Annars så har det varit en superfin dag idag och jag hoppas att det blir flera. Längtar så efter riktig sommar nu.


Min trötta Dieselbabe


Bästa vänner...


håller ihop


Baloosan och Pudel


Söta Baloosan


Med ett gosedjur


Sööööööööt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0