Besök hos Lovisa

I lördags åkte jag ääända bort till Örnsberg för att hälsa på Lovisa i hennes butik. Jag åkte ensam då jag och Paola skulle shoppa lite julklappar på eftermiddagen, men det var skönt då Pixie löper.

Jag läser oftast en bok när jag åker ensam och självklart så lyssnar jag även på musik (så att jag slipper höra alla männsikor prata en massa skit och störa mig när jag läser min braiga bok), men självklart är det inte många som förstår att jag inte vill bli störd.. Som alla de gånger då någon kommit fram till mig (den enda som råkar lyssna på musik och ha näsan i en bok) för att fråga hur mycket klockan är. Seriöst! Det är lika korkat som att sätta sig bredvid den enda passgeraren på bussen... Jag fick inte vara ifred denna dagen heller. Då var det några alkisar som absolut skulle prata med mig... Och jag stör mig på att jag blivit så snäll mot människor efter att jag började jobba i butik... På ett sätt är det väl bra, men ändå..

Butiken är verkligen jättefin och stor, det enda som fattas är väl lite fler foderval skulle jag tro ;) Bra gjort, Lovisa! :D

Butiksinformation: Jannes/Lovisas Djurfoder, Hägerstensvägen 175, Hägersten. Tel: 08-19 44 72

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack :) Ja det ska vi fixa ;)



Usch hatar såna människor, vi får tuffa till oss :)

2010-12-07 @ 23:33:49
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, det får vi verkligen göra :) Det är väl ingen som missat att man inte kommer någonstans genom att vara snäll(utom möjligtvis längre in i någons arsle...) :P

2010-12-08 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0