Jag måste...

...börja träna Hippie så att han inte skuttar omkring på utställningen i januari. Än så länge har jag ju lite tid på mig, men tiden går fortare än man tror och snart är det januari.

...börja ge Diesel b-vitamin så att hans klor inte smular sig. Diafarm har b-vitamin i tablettform som jag tänkt lura i honom med en ostskiva runt.

...nog börja ge Diesel glukosamin för hela han har börjat knaka. Babe har börjat bli gammal. Eller ja, hans kropp har det i alla fall...

...beställa tid för klippning av Diesel hos Svanstippens, han ser ut som ett troll igen.

...försöka städa upp i mitt rum så att jag kan ha på det lilla elementet mamma köpte i veckan. Det är så kallt att det är ett under att inte mr.B dött än.

Det finns säkert fler saker som jag måste göra, men dessa är de jag kommer på just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0