Vi ses om 8 år

Hurtta har skickat ut ett infoblad till alla butiker som säljer deras produkter. Där stod det att de bland annat kommer att börja sälja värmetäcken i färgen blå samt regntäckena i svart! Så lagom efter att jag redan köpt Hippies regntäcke redan nu.. Det är grönt, för att Diesels är grönt. Men det gör väl inte så mycket egentligen, det är ju bra att de matchar varandra. Har dock alltid tyckt att deras färgval inte direkt var de vettigaste (regntäcken i grönt och blått, vintertäcken i svart, brunt och rött), men de kanske har tänkt igenom det nu då.
Hade dock en kund härom veckan som köpte ett nytt Hurttatäcke 8 år efter att hon köpt sitt första. Då förstår man hur bra kvalité det är på deras täcken :) Så, vi ses om 8 år Hurtta; när jag behöver nya täcken till hundarna. Dock så har jag ju fortfarande inte köpt nya halvstryp från serien Lifeguard som jag hade tänkt. Men jag är tyvärr ingen miljonär så det får bli efter jul när jag äntligen fått min lön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0