Vilken gårdag!

Igår åkte jag och Hippie hem från skolan. Hade sällskap med Josefin och Ezzi till Nässjö där jag och Hippie skulle åka vidare till Stockholm.
Självklart så var tåget försenat i en timme och när vi väl kom på så satt det en annan tjej på min plats fast hon skulle sitta någon annanstans... Men jag fick sitta i alla fall, vilket var bra för Hippies skull då han fick en av de idiotiska dörrarna på sig då de öppnas lite då och då, men aldrig när de ska... Hippie blev superskraj och först när vi satte oss kunde han koppla av, stackaren...

På Centralen mötte jag Alma så jag kunde köpa mitt busskort så nu har jag ett access-kort fast jag inte ville ha ett, men det är rött i alla fall, alltid något...

Väl hemma möttes Hippie av en morrande Woody och en kåt Diesel som inte ville sluta jucka på honom då Hippie spenderat en vecka tillsammans med Ezzi som löper. Diesel slutade inte jucka på Hippie förrän jag hade badat Hippie extremt noggrannt och han i princip hade stressat slut på sig själv. Det var någonstans vid 2-tiden på morgonen... Jag sov extremt dåligt under natten, men båda hundarna däckade i sängen till slut...

Det lutar åt kastrering för Diesel som det ser ut nu. Fast jag inte vill egentligen, men det kan ju knappast vara bra för hans hjärta att stressa som han har gjort i flera veckor och kommer fortsätta att göra tills alla tikar slutat löpa, när nu det blir..
Nu ligger Diesel och Hippie i alla fall ihopkurade tillsammans och sover. De är så söta tillsammans :)


Hippie på tunnelbanan på väg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0