Fri som en fågel!

Igår morse var vi tillbaka på Västerorts och tog bort stygnen. Diesel tyckte att det var lite obehagligt att sitta i väntrummet när alla djurvårdare gick förbi, han trodde väl att han skulle bli bortförd och nersövd igen eller något så han tryckte sig emot mig varje gång. Stackars...
Det var lite obehagligt att ta bort stygnen också, men det klarade han finfint såklart <3

Så förutom att jag inte vågade lämna honom ensam utan tratt när jag åkte och jobbade igår eftermiddag så är han numera fri från tratten!

Skulle haft kameran med när jag gick på en egen promenad med honom igår kväll och släppte honom en stund. Han var suuuuperlycklig och skuttade omkring som den galning han egentligen är och hade superkul när han äntligen fick på hela 12 dagar :)


Man blir trött av att vara hos veterinären och ta bort stygn...


Friii! Att sova precis hur man vill!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0