"It´s like a jungle in here"

Då var det alltså fredag. Det kom in en kund som skulle köpa kattmat till sin tjej (gissar jag på i alla fall) och när han ringde henne och frågade vad den hette så sa han just det; det är som en jungel med kattmat här och det kan jag absolut hålla med om. Men han hittade det han skulle ha i alla fall.
Men sedan kunde han ju inte slita sig från Hippie som han gick tillbaka till och skulle hälsa och säga hej då till flera gånger, det var nästan så att han inte kom härifrån för att han tyckte om Hippie så mycket. Behöver jag nämna att Hippie njöt i fulla drag? :)

Hippie har förresten hittat ett nytt favoritställe i butiken, nämligen precis bakom dörrarna som man stänger butiken med. Det är bara det att han inte kommer ut därifrån utan att jag drar bort dörrarna då han är för stor för att kunna ta sig ut någon annanstans. Men det spelar ju inte honom någon roll, han tycker att jag ska springa fram och tillbaka och dels rädda honom för att han inte vill vara kvar och dels släppa in honom igen då han vill ligga där. Knäppa vovve :)

Ett annat av hans favoritställen:


Svalt och skönt


vid kattmaten

Kommentarer
Postat av: Hannish (A)Live in Toronto

hahaha, knuckles nya favvoställe är UNDER vår soffa?! han kommer bli besviken i sverige då han inte kan krypa under där

2010-07-04 @ 23:34:15
URL: http://hannishh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja Hippies favvoställe när han var valp var under vår fåtölj hemma. Snacka om att han verkligen blev besviken när han blev för stor för att komma in där, det var ju där han kröp in när han lekte med Diesel och allt ;)

På skolan sov han alltid under min säng, men hemma kan han inte göra det då min säng står typ 10 cm över golvet så ibland kan man faktiskt se honom står vid min säng och krafsa i golvet som att han säger "lyft upp sängen så att jag får plats" :)

2010-07-07 @ 10:46:20
Postat av: Hannish (A)Live in Toronto

hahahaha. knuckles är redan lite för stor för soffan så när han springer under där gör han roliga krafsljud han med hahaha

2010-07-07 @ 19:59:57
URL: http://hannishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0