Landet

I söndags åkte nästan hela familjen till landet för att hälsa på mormor. Hundarna fick självklart följa med, vilket de tyckte var superkul. Diesel och Hippie badade med mig och Adam, medan Pudel endast tittade på med avsky i blicken...

Helt otroligt att jag faktiskt badade, jag har inte badat ute på flera år för jag tycker det är så kallt i vattnet. Men den här dagen så!
Hippie fick panik när jag simmade ut en bit och hoppade i för att hämta in mig igen. Det resulterade i världens rivmärken på min ena axel som nu har blivit rejäla blåmärken. Men jag får skylla mig själv då jag inte hade någon flytväst till honom, han hade säkert känt sig säkrare då.

Tyvärr glömde jag kameran uppe vid huset , vilket i och för sig var rätt bra ändå då hela bryggan blev nersölad av blöta hundar, så tyvärr finns det inga bilder på själva badandet, men sjävklart på allt annat:


Min älskling i skuggan


Dieselbabe och Hippie


Mamma och pudel nere på bryggan


Utsikt


Skönt i skuggan


Min Babe

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte helt ofarligt att bada tillsammans med hundar ;)

Låter som ni har det riktigt härligt!

2010-07-08 @ 09:32:55
URL: http://sluggster.blogs.se
Postat av: Sofia

Haha, men det är det värt :)

2010-07-08 @ 10:23:44
Postat av: Lollo

Ser jätte mysigt ut :) Lite rivmärken får man stå ut med :P

2010-07-09 @ 14:32:40
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Exakt ;p

2010-07-11 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0