Supersöt hund-dagen

För några timmar sedan kom det in en tjej med två chihuahanar, en lång- och en korthårig. Den korthådiga var så söt och glad och positiv att det inte finns ord för att beskriva det, men bara mot mig. När han fick se Hippie började han morra så mycket det han bara orkade. Men guuuuud! Nää, jag ska nog skaffa en chihuahua någon gång i framtiden :)

Och för en kvart sedan kom det in en suuupersöt tik som var en blandning mellan storpudel och något annat som jag inte kommer ihåg (självklart). När Hippie fick se henne flippade han ur totalt och började skälla som om han sett ett spöke, puckohunden. Antar att Diesels hat mot svarta hundar har satt sina spår på Hippie också, men när de sedan fick hälsa på varandra så var det självklart otroligt kul. De var nästan lika stora och så himla glad heela tiden. Hon påminde lite om Annas glad-Allis :)

Härmed döper jag denna dag, den 30 juni, för "Supersöt hund-dagen"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0