"Vad var det jag skulle göra? Just det, hundsnor"

Första veckan av praktiken på Svanstippens Hunddagis i Täby avklarad.
Vi har verkligen haft jättekul och helt underbart väder. Efter två dagar hade jag redan bränt mig ordentligt, men det är sådant som händer.

Och tänk att jag åkte hem fortfarande med vintertankar, inte ett enda linne tog jag med mig, allt är på skolan. Som tur var hittade jag ett par shorts hemma, men jag fick köpa ett par nya gympaskor eftersom mina alla mina skor var kvar på skolan då de inte fick plats i min väska...

Jag och Paola har även haft superkul på vägen hem, jag skriver bara: "Tokioooo Hoteeeel"

Denna vecka har vi lärt oss att hundsnor hjälper vid myggbett och om man bränt sig på brännässlor. Jag har även sett 3 stycken röda settrar där borta, varav en heter Levis, vilket är rätt kul om man tänker på att Diesel heter just Diesel. Såååååå fina allihopa! Jag måste verkligen skaffa fler settrar!


Leo


Baloosan


Zigge

 
Heikki


Sigge och Zigge


Leo


Morris och Panda


Hipster


Hippie och Baloo




Pretty


Lumi


Lumi


Hippies mat


Pontus


Kisspaus i rastgården


Tassavtryck i vattenskålen


Kommentarer
Postat av: Jannike

Härligt att veta...behöver man inte tänka på att ta med sig något annat när hund är med=)

2010-05-22 @ 17:52:28
URL: http://www.jannike-affe.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha eller hur :)

2010-05-22 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0