Smart?

När jag var och vaccinerade Hippie vid 12 veckors ålder och nämnde att jag också har en setter var veterinärens kommentar:"Jaha, då är Hippie mycket, mycket smartare än honom redan nu. Han har ju många intelligenta raser i sig som pudel, tax och powder puff..." Själv kan jag ju erkänna att jag inte alls har sett hans "smarthet", förutom när det kommer till trix möjligtvis...

Diesel blev rumsren efter 2-3 veckor... Hippie tog det lite längre tid för....

Diesel förstod på en gång att om man låter och står vid dörren får man komma ut... Hippie insåg det först härom veckan och nu har han slutat med det igen...

Något som Hippie däremot har fått helt rätt är att han krafsar på vattenskålen på jobbet när den är tom.. Det tycker jag är rätt smart ändå.. Men att han skulle vara smartare än Diesel? Näääää. Men vem vet, det kanske kommer senare, han är ju trots allt ung...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ja eller så låtsas han vara dum och är där med smart, förvirrande :P Men jag håller endå med dig diesel är smartare men han har ju några år på nacken ;)Riktigt klok och mysig söta Diesel :)

2010-11-28 @ 23:08:21
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha sant :)Jafan, Diesel är bäst :D

2010-11-29 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0