Tycker du om djur?

Idag har jag anmält mig och Hippie till Blandis utställning på Husdjursmässan den 8 januari. Det ska bli spännande och se hur hans resultat blir där eftersom jag inte kommer att klippa ner honom till dess utan roa mig med att ställa "en helt annan hund" med hela pälsen på. Slår dock vad om att domaren möjligtvis kommer tro att han är tjock med tanke på hur tjock hans päls är... Men men, det ska bli kul att se ändå.

Sen kommer det att finnas en massa andra saker att titta på också; en massa andra djurslag och olika produkter till mässpris...

Tycker du om djur? Då tycker jag absolut att du ska besöka Husdjursmässan som hålls i Kistamässan den 6-9 januari. Och vem vet, vi kanske ses där? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0