Maskulint bling bling

Igår åkte jag och Hippie hem till Lovisa för en gemensam promenad till Bromma Zoomarknad. När vi väntade på att hon skulle bli klar bekantade Hippie sig med katten Benjamin som faktiskt inte satt under vardagsrumsbordet och fräsmorrade (i alla fall inte hela tiden).

Vädret var superbra och hundarna hade superkul, men självklart lämnade jag min kamera hemma så inga bilder finns.

Väl i djuraffären började jag leta efter ett fint halsband som skulle passa Hippie, något som var bling bling, men ändå maskulint. Dock var det Lovisa som hittade det perfekta halsbandet, men min plånbok tyckte däremot inte det... Jag är dock övertygad om att det är det ultimata halsbandet för Hippie :)

Sedan får vi ju inte glömma Hippies desperata försök att skälla ut Benjamins läskiga vattenfontän för att han inte ville dricka ur den när vi kom tillbaka.. Men det var en väldigt trött, men nöjd vovve jag hade med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0