Pudelparty

I torsdags eftermiddag(igår) hjälpte Paola mig att klippa Pudel. Eller ja, det var väl egentligen så att jag hjälpte henne att klippa Pudel (jag höll i honom ibland)... Hur som helst så blev det en väldigt lyckad kväll och Pudel blev väldigt fin.
Han fick för övrigt följa med mig till jobbet under dagen för att vi skulle åka på direkten. Om jag skriver såhär: Jag har typ ingen hörsel kvar. Pudel står för en del av det, men mest stod en kunds dvärgpudel för. Om ni tycker att Hippie är mammig, då ska ni se på den här... (Hippie är 25% pudel. Tänk er någon som är 100%. Do I need to write more?) Jag fick nämligen det roliga uppdraget att vara hundvakt. Visserligen så handlade det om runt 5 minuter, men fan vad de 5 minuterna gick långsamt! Pudel var den ende som blev ledsen när kunden kom tillbaka. Han hade ju haft ett riktigt pudelparty!


I väntan på kebab


En trött Baloosan


Snart pälslös Pudel


Gäääääääsp!


Fäääärdig!!


När Vi städade undan fick vovvarna sitta här


Vilken konstig färg dina ögon har


Släpp ut mig någon gång


Trååååk!


Äntligen påväg hem


En däckad Pudel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0