Shopping

Igår efter jobbet åkte jag till Kista där jag mötte upp med Paola för lite shopping. Jag var nämligen i stoooort behov av nya jeans då det verkar som att jag endast har ett par kvar som inte är trasiga... Problemet med shopping är att jag verkligen avskyr att prova kläder. Därför så letar jag reda på jeans av samma modell och storlek, köper dom och provar hemma. Jag hittade 2 par, ett par ljusa (som jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska behålla eller inte) och ett par mörka som sitter otroligt bra. Jag älskar dom! Jag hittade även 3 av de typ 5 böcker jag var ute efter, sedan var jag tvungen att gå tillbaka för att köpa pennorna som jag faktiskt hade glömt. Jag hade klarat mig en vecka till utan, men var tvungen att köpa bara för att reta Paola :P Det var riktigt roligt och jag har faktiskt 91kr kvar så det måste vi göra om någon dag ;P
För övrigt så sitter jag och hoppas på platybebisar från honan Paola köpte igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0