I feel naked

Igår kom Lovisa och Pixie över för filmkväll. Det blev filmmaraton faktiskt med 5 filmer innan vi däckade vid 4-tiden. Innan dess hann vi även att plocka körsbär hos Lovisas föräldrar och handla mat och godis till filmerna. Den som är sugen på körsbär får gärna komma förbi, har minst 2 liter körsbär hemma :)

Hippie har fått av sig sitt bandage 2 gånger idag. Jag vete fan hur han lyckas, men lyckas, det gör han. Såklart, han är ju Hippie...

Diesel är som vanligt en ängel, mitt hjärtegull ♥ Imorgon ska jag borsta igenom honom och formklippa hans öron och så. Han skulle kanske behöva ett bad också, men det får bli någon annan dag.

Jag ska även städa en del hemma, familjen kommer hem imorgon eller på onsdag. Inte för att det ser så hemskt ut, men det kan ju alltid behövas städa lite grann.

Idag blev även Doris hämtad så nu är vi hamsterlösa igen. Doris är verkligen den snällaste hamstern i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0