Osams

Jag och bloggen är osams så jag ska fatta mig kort:

Igår åkte jag och Diesel till Svanstippen och hälsade på. Det var roligt, men tyvärr var det för varmt för att Diesel skulle kunna gå en långpromenad så han fick stanna på dagis. Han blev jätteglad över att se Baloosan och var supertrött när vi kom hem.

Idag åkte jag och Hippie till Lovisas butik för lite hjälp med rakning, öron och klor så att han är snyggare än snyggast imorgon. Har även klippt pälsen mellan trampdynorna samt badat och fönat honom så nu hatar han mig, men jag tror faktiskt att han tyckte det var rätt skönt.

Nu får vi bara hoppas att vädret blir bättre, även om jag tvivlar starkt...

Bilder får nivänta ett tag till på, men det heter ju ändå; "den som väntar på något gott..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0