Ett ufo i vardagsrummet

Mamma har köpt en ny lampa som hon har ställt i vardagsrummet. Hon tycker att den är fin - jag kallar den för "ufot i vardagsrummet"...

Hade jag inte haft hundar hade jag gått och lagt mig så fort jag kom hem från jobbet.. Men nu har jag ju hundar och jag har faktiskt svårt att se mig utan. Trots detta så funderar jag till och från på att kanske gå över till katt i framtiden, på grund av deras lite mer självständiga sätt, men så ser jag en kund med en asgullig och superglad hund så är jag fast igen.. Som kunden igår som hade en border collie/ terv- blandis. Såååååååååååååå otroligt underbar hund! Fast det är egentligen fel hund för mig, men underbar var han i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0