Inget pengaslösande på frimärken här inte

Har bestämt mig för att inte slösa några pengar på frimärken alls i år. Jag orkar helt enkelt inte med de vanliga julkorten och hundarna var inte så medgörliga att ställa upp på kort i helgen... Mina få vänner får helt enkelt nöja sig med en julbild från julafton här på bloggen, precis som ni stackare som faktiskt läser det jag skriver...

Något positivt är att jag faktiskt, med lite hjälp av mamma, är klar med alla julklappar. Det blev jag igår otroligt nog. Jag och Paola åkte till Sollentuna Centrum. Jag åt världens godaste grekiska sallad där :D Blir hungrig bara jag tänker på det. Mmm!
Nu är det bara vovvarnas kvar som jag inte tänker ta hem förrän lite närmare jul då Hippies innehåller lite tuggben som han älskar och de luktar väldigt mycket. Det luktar gott tycker jag, vitlök :)

Kommentarer
Postat av: P

Nu e jag oxå klar med alla julklappisar ;)

2011-12-19 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0