"Is that a turkey sandwich?"

Tittade på "Nick and Norah´s Infinite Playlist" idag. Hade helt glömt bort den, den är så kul! Det är absolut en film som finns på min favoritfilmslista tillsammans med allt från "Kejsarens nya stil" (ja, jag är väldigt lättroad) till "Scott Pilgrim vs. the World" :)

Igår fick jag äntligen Hippies nya sele och den har han på sig idag. Det tog i och för sig några rundor springandes i vardagsrummet innan jag lyckades fånga in honom och få på den, men nu så verkar han inte direkt bry sig om den och det är ju bra. Nu ska jag ta och klippa hans klor samt försöka borsta bort tovorna han fått på sin svans. Han kommer inte vara glad på mig efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0