Julklappspanik

Igår var jag och Paola i Kista. Vi spenderade 6 timmar(!) där, men trots det gick inte julklappshandligen särskilt bra. Jag gick därifrån tomhänt till exempel... Inte bra.
Jag har fixat julklappar till:
- Amanda
- Mormor
- Pudel
De jag inte fixat julklappar till:
- Mamma
- Pappa
- Adam
- Diesel
- Hippie
- Mr B

Vad konstigt, trodde att listan skulle vara längre.. Diesel och Hippie ä ju inte särskilt svåra att hitta något till. Jag har faktiskt en liten aning om vad de ska få, men jag väntar nog ett tag till...
Jag har julklappspanik fast det egentligen bara är mamma och pappa som är svåra att hitta något till...

Jag tycker inte om julen. Inte födelsedagar heller för den delen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0