Julkort snart

Det är ju faktiskt snart jul, även om det inte känns så för tillfället med det tråkiga vädret, det har ju regnat hela dagen :(
Kom och tänka på att det egentligen är dags att fixa ett julkort. Jag har en perfekt bild i huvudet och nu när pappa har köpt nya färgpatroner till min idiotskrivare kanske den och jag kan komma överrens för en gångs skull. Hoppas det så att jag kan skicka ett lite mer personligt julkort i år :) Självklart kommer jag även att lägga upp kortet här också, så att ni resterande läsare (om det finns några) inte behöver känna er utanför trots att jag inte spenderar frimärken på er :P

Idag har hundarna och jag tagit det lugnt. Vädret har ju inte varit roligt heller så vi har inte spenderat så mycket tid utomhus... Snart ska jag, mamma och Adam åka till Barkarby för att förhoppningsvis få tag på lite julklappar och det blir nog även en tripp till Ikea också, tänkte passa på att kolla om de fina glasen som jag hittade förut finns kvar. Inte för att jag egentligen har råd med det, men ändå..

Avslutar detta inlägg med denna bild på Hippie:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0