"Måste jag sova i skåpet?"

Jag antar att det är rätt uppenbart att jag passade på att titta på "Skönheten och Odjuret" när den gick på tv vid jul.

Just nu sitter jag och tittar på Latin Grammy Awards på 2an. Ett bra tillfälle att träna på den yttepyttiga spanskan jag faktiskt kan. Måste säga att jag blev rätt stolt över mig själv veckan innan jul då jag faktiskt förstod när en mamma berättade på spanska för sina barn att sakerna som vi säljer i butiken är till katter och hundar. "Gatos y perritos" (om man nu stavar så, hehe).

Nu är jag ledig till på tisdag eftermiddag. Och sedan ledig ytterligare till måndagen. Skönt, men jag har planer som bara den ändå. Till exempel så ska jag till Lovisa sön till mån, middag hos Paola någon kväll under veckan och klippning av minst Hippie innan lördagens utställning på Husdjursmässan. Fullt upp med andra ord. Sedan blir det fullt upp på jobbet också, då Elin slutar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0