En väldans massa gnällande

Igår fick Diesel följa med till jobbet, det var ju tisdag och alltså hans dag att följa med. Kan tänka mig att Hippie blev väldigt snopen när jag stängde dörren mitt framför nosen på honom, men han verkade förstå redan från början att han inte skulle få följa med. Djur är så duktiga på det sättet, de vet redan innan man själv bestämt sig till 100 vad som kommer att hända, om de ska få följa med någonstans eller inte eller liknande.

Det var dock rätt dött på jobbet så vid 18-tiden började Diesel gnälla till och från. Ju närmare klockan blev 20 gnällde han ännu mer.. En väldans massa gnällande med andra ord. Men jag förstår honom, det kom ju inte så många kunder som ville hälsa på honom. Han tror ju att det är enbart därför de kommer in i butiken över huvudtaget... Han är lite speciell den där vovven.

Det var i alla fall roligt att få besök av Lovisa och Pixie ett tag, då blev Diesel superglad för det var så längesedan han träffade dem. Det blir det ändring på så snart vädret börjar bli lite roligare, det dröjer nog inte så länge till :) Och i sommar väntar den "årliga" långpromenaden från Alvik till Vällingby/Hässelby. Det här året tror jag faktiskt att Diesel orkar följa med, bara det inte är föör varmt. Man har alltså något att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0