En av varje

Jag har en hund som sover supebra när han ligger på nedervåningen (Diesel) och en hund som sover lika superbra på övervåningen (Hippie). Detta innebär att jag har sovit superdåligt eftersom jag sover på nedervåningen när jag är ensam hemma. Hippie, den lilla gnällspiken, har förpestat mina nätter (iaf de två senaste) med att gnälla, inte vågat hoppa upp i sängen eller ner för den delen och genom att vara allmänt jobbig... Men självklart så sover han som en stock de sista 10 minutrarna innan min klocka ringer. Härligt värre. Jag funderar allvarligt talat på att testa att sova i soffan inatt för att se om det blir någon skillnad...

Lördagen närmar sig rätt långsamt. Tiden går ju fort när man har roligt, och något säger mig att jag inte har roligt då det bara är tisdag. På fredag blir det frissan för Hippie, han ska ju se snygg ut på lördagens utställning. Det kommer vara väldigt få hundar i varje klass så självklart håller jag tummarna för en placering, och i och med att en av domarna faktiskt är samma som dömde honom i Enköping så finns det hopp. Får bara se till att Hippie inte busar för mycket i ringen, men hur det än går så är det viktigaste att vi har kul :)

Ät inte gul snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0