Mycket

Ikväll kommer familjen hem. Jag hade fått för mig att de skulle komma hem imorgon kväll. Det hade varit perfekt för jag är ledig imorgon, men hur skulle det se ut om det faktiskt blev som man tänkt sig? Detta innebär alltså att jag har väääääääääääääääldigt mycket att göra här hemma. Mitt rum får dock vänta till imorgon för vad kan vara roligare än att städa på sin lediga dag? Just nu så har jag dock tagit en liten paus i städandet av huset då Amanda flytt hemifrån fast det finns enorma klädhögar som hon är ägare till på vardera toalett. Jag vägrar städa bort dem, det får hon göra själv.

Helt otroligt innebär familjens hemkomst något positivt också; mamma hittade en bok till mig som jag tror att jag kommer tycka om. Sedan så kan jag sova i min egen säng igen! Jag har faktiskt saknat min idiotiskt smala säng, helt otroligt, men sant.

Kommentarer
Postat av: Killen som undrar...

Flytta hemifrån nästa?

2011-01-05 @ 21:24:13
Postat av: Sofia

Believe me, jag skulle ha flyttat hemifrån för lääääänge sen om jag kunnat...

2011-01-06 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0