Nytt år - Nya möjligheter

Då är man inne på ett nytt år... 2011.
Jag undrar om detta år är det året då jag lär Diesel apportera. Och om detta år är det året då jag lär Hippie att vara lite mer självständig... Som sagt; nytt år - nya möjligheter. Vi får väl helt enkelt se hur detta år blir och möjligtvis summera det i början på nästa...

2010 har allmänt sett varit ett bra år. Det kunde i och för sig ha varit bättre på vissa punkter, men nog om det.

Nyår firades igår hemma hos Amelie och det var riktigt roligt. Det var snällt att jag fick komma, framför allt när familjen ändå skulle vara hemma så att hundarna hade sällskap. Bilder kommer kanske.

Till nästa gång; gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0