2-3 dagar

Snart åker Hippies bandage av då det har suttit på sedan måndag eftermiddag. Nu funderar jag bara på om det är bättre att ta av det idag eller imorgon... Ska fundera på det ett tag, men det bästa kanske skulle vara att låta klon luftas lite så att den läker fortare, men då måste han ju ha tratten på sig... Tror förresten att det var tratten han var irriterad på igår natt när han gnällde som en tok. Inatt slapp han tratten så länge han lät bli att slicka på bandaget och han gnällde ingenting alls.

Nu ska jag titta på "Princessan Mononoke" som jag har sett slutet på tidigare. Den skulle nog du gilla, Lovisa, då det är en japansk animerad film. Jag tycker att den är jättebra :) Sedan ska jag ta ut hundarna en sväng och håller tummarna för lite sol så att jag kan sola, men den verkar inte vilja visa sig...

Hippie ligger och drömmer i soffan. Han ligger vikt som ett papper med huvudet bak på ryggen och jag förstår inte hur han kan sova så utan att få nackspärr.. Han ligger också och snarkar värre än vanligt och han har till och med munnen öppen. Hur ofta ser man en hund sova med munnen öppen liksom? Men Hippie är ju ingen vanlig hund. Han är speciell, precis som Diesel ♥ 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har den :D Jätte bra film, vill ha en av vargarna hemma ;)

2011-07-22 @ 11:11:38
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag har den :D Det är en jätte bra film. Jag älskar vargarna :D

2011-07-22 @ 11:15:44
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0