Agilityaction. Typ...

Idag åkte jag och Hippie till Brommaplan där vi mötte Elin och söta Vanja för att gemensamt ta oss till Mälaröarnas hundklubb.
Superfint väder som det var så blev det inte så värst mycket träning då hundarna inte orkade särskilt mycket, men jag har i alla fall upptäckt att Hippie verkligen gillar vippbrädan. Hade tänkt filma lite, men eftersom det inte blev särskilt mycket agilityaction så kändes det rätt meningslöst. Det får bli nästa gång helt enkelt :) Hundarna hade det roligt och det hade vi med så detta skall absolut göras om :D Jag har bränt mig lite grann, men då märks det att man varit ute :)

Imorgon ska jag först till stan med Alma för att kolla lite skor och sedan åker jag hem till Lovisa och sover över med åtminstånde en vovve. För på söndag ska vi gå långpromenaden som vi går varje år; från Alvik till Hässelby. Kameran tas självklart med så det blir nog rätt många bilder :)

Här kommer lite bilder från dagens utflykt:


Spännande med nya dofter


Söta Vanja



Puss!


Skugga är skönt


Utslagen. Här låg han i säkert 1 timme innan han orkade flytta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0