Älskar datorkrångel

Jag tycker det är så otroligt kul att komma till jobbet när inte datorn (i det här fallet en usb-port) inte fungerar som den ska. Blir alltid lika glad då... Men som tur var så löste det sig rätt snabbt :)

Fint väder idag såklart, skitbra då jag ska ta och testa Hippies kyltäcke :) Med tanke på hur varmt det var i morse så skulle jag egentligen ha provat det då, men det såg inte lika varmt ut som det faktiskt var... Men men, Hippie kommer hata mig i början gissar jag. Jag provade om den passade på honom och Hippie stod där stel som en pinne och gick som om han hade styltor istället för ben... Men han kommer tacka mig sen när jag har blött ner den och den svalkar honom i värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0