Blue is a warning sign

Hippie=TOTALLY jobbig. Jag har nu absolut INGET bandage kvar för att den lilla jäveln når att både slicka och dra bort det från tassen fast han har tratt.... Förhoppningsvis så får jag tag på mer bandage imorgon, men det finns inga garantier för det. Skulle behövt åka till Bromma eller något, men det är ju lite svårare... Får hoppas att det löser sig helt enkelt...

Paola och Baloo har kommit tillbaka. Det är faktiskt skönt med lite sällskap ibland måste jag erkänna. Jag har introducerat henne för "Zombieland" (en av mina favoritfilmer) vilket var väldigt kul, haha!
Snart ska jag sova, men Paola hävdar bestämt att hon dricker Orangina när hon faktiskt dricker Coop Orange... Från och med nu ska jag kalla henne Orangina. Eller Pucko. Har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0