Hippie filosoferar

Jag försöker ha både fram- och baksidan öppen varje eftermiddag/kväll för att det ska bli lite svalare inomhus. Jag har då lagt märke till att både Pudel, Baloo och Hippie gillar att sitta på framsidan och bara vara. Mest Hippie dock, vilket jag tycker är jättegulligt. Han är en hund filosoferar ibland helt enkelt. Jag brukar också sätta mig med honom ibland för det är skönt att bara vara. så här ser Hippie ut när han filosoferar:



Hippie behövde tydligen lite kärlek efter sin funderare:



Pudel sitter för tillfället på soffkanten och försöker hitta på ett sätt att komma upp på skåpen här brevid. Jag har ingen aning om vad han kan tänkas vilja ha, jag ser då inget Pudelrelaterat, men han har väl bara fått för sig något. Hoppas bara att han inte bryter några ben om han ramlar... Han kanske glömmer det om han får en puss?:


Ibland (väldigt sällan) så förtjänar även Pudel en puss

Älskade trötta Diesel håller sig inomhus när det är varmt ute:


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0