Labbekärlek

I tisdags eftermiddag åkte jag till Svanstippen för att hälsa på alla där. Hundarna fick stanna hemma för jag orkade inte ha med mig någon. Jag verkligen hatar att åka buss, men åker jag hundlös så kan jag lyssna på musik(högt!) och läsa en bok(så jag glömmer bort omgivningen) och det var exakt det jag gjorde. Även om det är jääävligt svårt att glömma bort sin omgivning när den som ska sätta sig bredvid en envisas med att sätta sig PÅ en. Hur svårt kan det vara att hålla sig på sin sittplats??

Hur som helst, jag stannade tills Paola slutade och sedan så åkte vi hem. Självklart så hann jag gulla lite grann med vovvarna där, framför allt dessa två busar som heter Baccus och Samba:


Jag älskar labbar :)

Baloo blev lite avis så herr Söt satte sig och såg söt ut:


Herr Söt i egen hög person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0