@ landet igår

När vi väl kom ut till landet igår blev hundarna jätteglada. Hippie och Pudel sprang omkring och jagade varandra och hade superkul medans Diesel gav upp rätt snabbt när han insåg att han inte var bjuden. Jag hämtade även en mjuk fotboll som Pudel älskade, men då var inte Hippie välkommen såklart, och han sparkade omkring den med både tassarna och nosen tills han blev alldeles svettig.

Alla vovvarna följde med mig ner till bryggan för ett dopp. Till och med Pudel hoppade i vattnet och det händer sannerligen inte ofta. Han som är Prins Pudel och allt... Hippie simmade efter några pinnar och Diesel nöjde sig med att svalka sig där han kunde halvstå på botten.
 Jag var den enda som inte doppade mig. Jag var visserligen med vattnet upp vid knäna och självklart så är Hippie expert på att skvätta vatten omkring sig den galningen, men jag hade inte tagit med mig någon bikini eller så. Det får bli nästa gång med andra ord. Det skulle verkligen vara skönt att bada. Och det kommer från någon som är en extrem badkruka.. Men men, innan sommaren är slut så ska jag ha badat flera gånger, så det så!

Vad synd att jag glömde ta med mig kameran till bryggan, det hade blivit rätt roliga bilder, men med tanke på hur blött det var så var det nog lika bra det. Jag fick faktiskt några bilder på några extremt trötta vovvar som ligger och sover efter badet som jag ska leta fram senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0