Lättroad

Vad synd att jag inte hittar min kameraladdare. hade velat filma Pudel när han leker själv. Lättroad som han är. Och han leker alltid bättre ensam än med någon annan. "Does not play well with others"- det är Pudel det. Men laddaren är spårlöst försvunnen, så går det när man städar, då hittar man aldrig det man är ute efter. Den kommer väl tillbaka snart, när jag slutar leta efter den.

Det var fint väder alldeles nyss, men nu försvann solen fortare än kvickt. Jag kände dock på mig det här så jag hade inte tänkt sola något idag ändå. Egentligen ska jag ta och åka till Vällingby för där har jag hela 3 apotek att välja på, helt otroligt, för varför behövs det 3 stycken i Vällingby egentligen?! Jag ska köpa sårkompresser till Hippies tass för jag har inte så många kvar. Jag tror att tassen håller på att bli bättre, men egentligen så borde den må ännu bättre om den slapp bandage över huvud taget. Det är tyvärr omöjligt då Hippie fortfarande inte kan låta den vara, men han har slutat slicka så hysterskt i alla fall och det är ju alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0