Mitt hopplöst normala liv


Författare:
JoannaNadin
Sidoantal: 295(Pocket)
Tryckår: 2009(Sverige)
Handling: "Jag behöver mer tragedi i mitt liv! Jag är inte adopterad och min mamma har inga tatueringar. Mina föräldrar är inte alkoholister, narkomaner eller smygtransvestiter. Med andra ord - mitt liv är hopplöst normalt!
 Rachel Riley är uttråkad. Det är dags att få saker att hända! Som nyårslöfte lovar hon att sätta snurr på sitt förutsägbara liv. Hon ska bli litterär, börja dricka kaffe och avslöja bästa kompisen Eds sanna sexualitet. Och hon lyckas. Över förväntan..."
Omdöme: Det var ett tag sedan jag läste den här boken så jag var helt enkelt tvungen att friska upp minnet lite. Boken är rolig, ingen tvekan om saken, och väldigt lik böckerna om Georgia Nicolson av Louise Rennison som är tokroliga och absolut rekommenderas för de som vill få sig ett gott skratt :) Men det här med att "...hon lyckas. Över förväntan.." är att ta i lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0