Olycksdrabbad

Hippie är en extremt olycksdrabbad vovve. I lördags blev han först attackerad av Pudel och senare på kvällen bröt han självklart sporren. Igen. För typ 5:e gången eller så...

Så idag ska jag åka till veterinären med honom då jag inte ville åka i helgen för akuttidspålägget. Han har haft bandage och tratt på sig för att han ska låta det vara så länge. Ironikt nog så kommer jag ändå komma in på akuttid eftersom Hippie alltid verkar ha ett öga för att göra illa sig när man inte kan boka en vanlig tid... Men men, tack gode gud för försäkring. Jag ska även diskutera med veterinären om det inte kan vara läge att operera bort sporrarna eftersom han är så duktig på att bryta dom, men jag skulle inte bli förvånad om veterinären säger att de inte kommer göra det, tänk vad mycket pengar de har tjänat på Hippie hittills och han är bara 2 år! Med minst 1 klokapselbrott om året i minst 10 år kan de ju tjäna väldigt mycket på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0