Thank you Shelley!

Regn regn och mera regn... Såklart.

Tog bort Hippies bandage tidigare. Nu måste han ha tratten på sig och han hatar det. Jag måste däremot fortfarande se till att han inte kommer åt att slicka och det ger mig whiplashskador, för han är en slug jävel.. När man minst anar det så är han där. Fortsätter han så måste jag sätta på ett bandage i alla fall, men jag vill ju att det ska luftas så att det läker fortare... Han satt i mitt knä i 10 minuter när jag hade tagit av bandaget och han tittar knappt på mig den surbubban.. När han väl tittar på mig så är det som han säger "det är ditt fel alltihop, din jävel". Hoppas att det går över snart.

Vi skulle ha åkt till Lovisa idag, men vi får ta det på typ måndag då surbubban kanske är gladare och förhoppningsvis så regnar det inte då heller.. Idag har jag sett på film. "The House Bunny" är ganska kul, fast den är förutsägbar som satan. "It´s a Wonderful Afterlife" är skitkul. Jag älskar Bollywoodfilmer:) "Nick & Norah´s Infinite Playlist" såg jag igår, Michael Cera gör de bästa minerna :P

Nu ska jag nog äta något. På tal om äta; Paola, du får komma hit och dricka upp mjöken innan den blir för gammal :P

Kommentarer
Postat av: Paola

Mmmm mjöööölk....hehe jag kommer :D

2011-07-21 @ 17:51:28
Postat av: Sofia

Good! Det finns korv också :D

2011-07-21 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0