Trattfnatt och magont

Alla ligger däckade. Och det borde även jag göra. Jag är jättetrött.

Det var roligt att hälsa på Lovisa och Pixie idag. Det har verkligen blivit ändringar i butiken :) Hippie var jätteduktig fast vi såg en del hundar när vi åkte tunnelbana och en gigantisk Rottweiler när vi var i Örnsberg. Han sa inte ett ljud.
 Enda orsaken till att han fick följa med var bara för att jag inte vågar lämna honom hemma när han är skadad. Nog för att han både har tratt och bandage, men den där hunden är verkligen smidig när det inte är hälsomässigt bra. Jag vill inte behöva komma på ett återbesök till veterinären bara för att Hippie inte kan hålla tungan i styr. Vi har varit med om klobrott så många gånger att det borde vara lätt som en plätt för honom att låta bli, men vad vet jag.

För övrigt så har Hippie tagit sig otroliga friheter gällande att gå i närheten av Pudel. Han kanske tror att han klarar sig undan eftersom han har tratten, men vad jag vet så siktar Pudel aldrig på ansiktet utan på benen... Jag försöker hur som helst hålla ett öga på Pudel så att han inte hoppar på Hippie, även om jag tycker att Hippie får skylla sig själv om det skulle hända något, men det räcker med skador för den här sommaren.

Diesel har haft ont i magen i kväll. Inte bra. Men jag undrar vad det är han har ätit.. Har inte lämnat något framme som hans mage inte klarar.. Men han är ju också ett mysterium.

Jag har kollat på hela 6 avsnitt av "Harper´s Island" innan jag inte klarade av mer för ikväll. Undrar verkligen om jag kommer våga gå och lägga mig utan att fundera på om jag har låst överallt.. Och hundarna verkar såklart mycket misstänksamma idag. Mr B hjälper inte till direkt, han för ett jävla liv där uppe...

Imorgon ska jag försöka se till att bjuda på lite bilder för en gångs skull. Skulle ha gjort det ikväll, men jag vågar inte gå upp och hämta kamerasladden... Att se en skräckserie när jag är ensam hemma kanske inte är så smart med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0