En hund mindre

I fredags åkte jag till Lovisa för att hälsa på henne och vovvarna. Mina två fick stanna hemma för det var så varmt. Det är rätt uppenbart att vi umgåtts för mycket då det väldigt ofta händer att vi säger exakt samma sak precis samtidigt. Det är lite läskigt ibland, men väldigt roligt :)
På vägen hem köpte jag ett par shorts då det verkligen är på tiden att låta solen skina på mina kritvita ben... Jag skulle även behöva en ny bikini, men det får bli någon annan gång.

Igår gick jag och Hippie i skogen. Hippie var glad för han fick bada. Sen så fick han hälsa på en cavalier, en shelti och en engelsk bulldogg. Jag älskar cavalier king charles spaniel. Efter irländsk setter såklart :)
Direkt när vi kom hem var det bara att lämna Hippie, byta kläder och ta sig in till stan för bio; Pirates stod på schemat med Alma och Marie. Den var superbra! Även om det var lite svårt att koncentrera sig på filmen för att det var varmt som i en bastu i biosalongen... 

Just nu känner jag mig SKITSMART när jag tittar på repriserna av "Vem vet mest" på 2:an. Jag kan jättemycket!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ja vi är ett perfekt par :P

2011-06-14 @ 12:47:31
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0