!

Kan någon snäll människa ge mig en gasmask? Jag. Avlider. Sakta. Hippies fisar är dödliga. Han fick ett viltben av min chef igår, vilket självklart var mycket snällt och uppskattat, men det blir nog inga fler om jag inte råkar ha dödslängtan...

I förrgår fick Diesel för sig att matvägra. Han åt sin frukost först vid 14.30 efter att jag hittat lite blötmat hans mage faktiskt tål och blamdade i det. Men att äta middagen var av någon konstig anledning inga problem. Och nu är matvägran i princip som bortblåst. Visserligen så tittar han på mig som att fråga om han inte kan få lite roligare mat, men nöjer sig när han inser att det inte kommer hända. Pappa säger att det är för att Diesel vill äta kött och inte fick, men det var ju faktiskt han själv som valde det foder han äter nu...

Jag tror att mitt masvin är smått galen. Han har fått för sig att man använder öppningen till hans hus när man ska gå in, men inte när man ska gå ut igen. Då ska man tydligen lyfta upp hela huset och kravla sig fram under en av de heltäckta väggarna... Visser ligen så har han nog alltid varit lite knäpp(han var ju ändå en födelsedagspresent från Alma och Paola. Världens bästa födelsedagspresent kanske jag ska tillägga) Men nu tror jag att det har eskalerat. Men är han glad så är jag glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0