Grillkväll

Igår var jag och Diesel hembjudna till Karro och Nellie tillsammans med Paola, Baloo, Linda, Andreas, Nova, Inger, Ella och Elias. Grillkväll stod på schemat :) Vi hade det jätteroligt och hundarna också. De fick springa omkring på gården lite som de ville och Diesel var jättepigg. Han ville busa nästan hela tiden, men mest lite senare på kvällen när det började bli lite svalare.
Karros lägenhet är verkligen jättefin och den ligger i ett trevligt område. Jag skulle absolut inte ha något emot att bo där och inte Paola heller vet jag då hon inte kunde sluta prata om det på vägen hem :)

Idag är Diesel mer än trött. Han ligger utsmetad i fåtöljen och lär inte vilja gå någonstans idag, men det behöver han inte. Det är så dåligt väder och jag ska träffa Paola i Kista senare i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0