Katt

Jag var ute med Diesel hur länge som helst igår natt. Han kunde inte sova och det verkade som att han hade ont i magen... Jag var ute med honom tills han blev supertrött och knappt orkade gå tillbaka innan jag gav upp. Sedan fick jag vänta tills han hade lagt sig hos mamma och pappa innan jag kunde gå upp och lägga mig... Idag är han jättetrött. Han ligger och sover på baksidan nu, men väldigt nöjd verkar han vara i alla fall. Hippie ligger brevid mig och fiser. Allt är som vanligt med andra ord... Själv funderar jag allvarligt talat på att hålla mig till katter i framtiden....

Min tumme är blå. Jag gjorde illa mig på låset till baksidan eftersom det har börjat få sina egna idéer... Men jag kunde låsa den på andra försöket ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0