Landet senare

Nu sitter man på jobbet på sin "lediga dag". Hundlös är man också då jag sov över hos Lovisa och pixie löper. Men, men, finns inte så mycket att göra åt saken. Ska snart ringa Frida och höra om hon kan byta av mig tidigare för vi ska till landet idag. Mormor fyller år i morgon så det ska ju självklart firas(även om jag har ett svagt minne av att hon "slutade" fylla år för flera, flera år sedan).

Igår kväll hade jag och Lovisa en filmkväll som så blir när jag sover över hos henne. Den här gången var det typ manga-serier. Det var roligt. Jag måste självklart fortsätta titta på dem, trots att ena serien får mig att vilja slita av mig håret eller slå till någon till och från...
Jag bestämde mig också för att jag skulle äta glass tills jag spydde, men det gick inte alls bra; jag åt 2 av 16 och det blev absolut ingen spya( i och för sig positivt för jag hatar att spy). Lovisas frys är därmed full av glass vilket jag hoppas kommer till användning i sommarvärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0