Muterade flugor?

Idag såg jag en jääääättestor fluga som irriterade stackars Diesel. Jag började då fundera på om det är bättre med många små flugor eller få stora flugor. Amanda tyckte att det var bäst utan några alls... Men jag tar nog hellre större, men färre än små, men fler. Kom nämligen att tänka på den gången vi hade hela husväggen full med hundratals små flugor i Småland. Det var inte roligt.

Hade Diesel med mig till jobbet idag. Han har ju varit lite konstig i magen på sista tiden... Vi hade(för en gångs skull) en jättesnäll busschaufför på vägen dit. Han tyckte att det var  konstigt att Diesel inte tycker om att åka buss. I och med att jag tyckte han var trevlig så ville jag inte försöra för honom med att säga att det inte är så värst trevligt när folk trampar på en och schauffören oftast kör som idioter och är man hund så har man inga tummar som hjälper en att hålla i sig... Det tycker jag var väldigt snällt av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0