My bad

Mamma och Amanda kommer inte hem förrän imorgon kväll! Jag hade glömt bort att det är en röd dag imorgon också och fått för mig att de skulle komma hem idag... My bad med andra ord. Men det är skönt för då har jag morgondagen på mig att städa lite hemma.

Idag har jag ingen hund med mig, Hippie blev ledsen såklart, han var jättenervös innan jag gick. Diesel brydde sig inte lika mycket, men han tittade på mig som om han frågade om det var hans tur. Han verkade dock bli rätt nöjd över mitt nej.

Idag efter jobbet åker jag hem till Paola för att lämna mina saker och sedan blir det Kista för att fundera ut en födelsedagspresent till Alma. Jag är superdåligt på sådant så vi får väl se hur det blir... Jag har med mig kameran idag för att försöka använda den lite mer. Får se om jag lyckas övertala Paola att ställa upp på bild tillsammans med mig, men det lär inte hända om jag känner henne rätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0