Sleepover

I söndags efter jobbet åkte jag hem till Paola för att lämna mina saker innan vi begav oss mot Kista. Det blev egentligen inte så mycket shopping för min del, hittade inte något jag var ute efter (om jag ens var ute efter något speciellt från början). Ingen present till Alma blev det heller, men vi bestämde oss i alla fall för vad vi ska köpa :)

Tillbaka hos Paola igen så tog vi ut Baloo på en runda, det var ju så fint väder och då gäller det att passa på. Baloo var glad  och fast det kände lite tomt utan mina tokhundar så var det en riktigt skön promenad.

Efter promenaden blev det film för hela slanten; "Eldorado" var ett måste. Vi skrattade så att vi grät i princip hela natten. Sist jag tittade på klockan var den ungefär 4, men jag har för mig att vi somnade mycket senare än det. Jag kanske inte skulle ha druckit kaffe egentligen, fast jag höll på att somna redan vid 23...
Otroligt nog så kände jag mig mer utvilad än någonsin när jag vaknade vid 12 på måndagen så det var ju inte så dåligt ändå.

Jag lyckades även få Paola att vara med på en bild eller två, men för det mesta så är det bara hennes skor som syns...


Ett skoexempel har vi här


Baloosan med sin boll


Paola och Baloo


Jag vill ha en fjordhäst


Här väntar man snällt på sin tur


En modig igelkott som vi träffade på, i princip helt orädd :)


Baloo skäller ut ballongerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0