Sovandehundar.se

Igår tog jag med mig båda hundarna till jobbet. Diesel var jättetrött så han låg och sov nästan hela kvällen i det svala bakre rummet. Hippie låg och sov på hans vanliga plats i hörnet. Jag kunde ha tagit kort på mina gullvovvar, men med tanke på de kort jag redan har på mina vovvar som sover så skulle jag kunna fixa till en egen liten hemsida/blogg med minst en bild per dag... Självklart kan min hemsida/blogg heta just Sovandehundar.se

Ikväll får vovvarna stanna hemma, men det går nog ingen nöd på dem :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du ska se de här två, Freja är utsmetad på golvet och Pixie ligger i sin igloo ;)

2011-06-14 @ 12:48:20
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0