Ett snabbt byte

blev det ca 5 minuter innan jag skulle åka till jobbet. Diesel fick följa med mig istället för stackars Hippie som hoppades så mycket.. Nej, om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att Hippie visste om det innan jag själv för han var otroligt gullig och lite smånervös innan Diesel gav ifrån sig den avgörande prutten. Jo, mina hundar pruttar, men egentligen så pysfiser Diesel mest för det är Hippie som står för pruttandet eller smygfisandet för det mesta nu för tiden. Diesels mage har hållt sig otroligt bra faktiskt. Men när Diesel pruttar, då är det magen som gnäller...

Ett snabbt byte blev det med andra ord och det är därför Diesel är med mig på jobbet för att han skulle få en chans att bajsa en gång till innan jag öppnade och det gjorde han faktiskt. Han träffade till och med en kompis; en jack russel-tik som tyckte att han var väldigt intressant. Diesel själv stod och såg ledsen ut med svansen mellan benen då han inte vågade säga åt henne. Så egentligen kanske "kompis" är fel ord...


Nyklippt och fin Babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0